گران ترین میوه خشک در روسیه با روکش طلا که توسط رونالدو خریداری شد

بیشتر تولیدکنندگان میوه خشک در روسیه، مصرف چای یا کپسول توت سفید همراه با وعده های غذایی را برای مدیریت بهتر قند خون توصیه می کنند.

در همین حال، عصاره های مایع معمولاً در یک نوشیدنی انتخابی شما مخلوط می شوند و چند بار در روز برای حمایت از سلامت کلی مصرف می شوند.

اگرچه هیچ دوز رسمی توصیه شده برای توت سفید وجود ندارد، اکثر تولید کنندگان مکمل توصیه می کنند برای بهترین نتیجه، 1000 تا 3000 میلی گرم در روز مصرف کنید.

خلاصه
مکمل های عصاره توت سفید به شکل کپسول، مایع یا چای موجود است. اکثر تولید کنندگان مصرف 1000 تا 3000 میلی گرم در روز همراه با وعده های غذایی را توصیه می کنند.

نکات منفی بالقوه
برای اکثر مردم، توت سفید را می توان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و کامل با خطر کم عوارض جانبی مصرف کرد.

اگرچه واکنش های آلرژیک به توت سفید بسیار نادر است، اما گزارش شده است.

همچنین نشان داده شده است که میوه توت باعث ایجاد واکنش آلرژیک در افرادی می شود که به دلیل واکنش متقابل به گرده غان حساس هستند.

با این حال، قبل از استفاده از عصاره‌ها، چای یا مکمل‌های توت سفید، حتماً با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید، به خصوص اگر بیماری‌های زمینه‌ای دارید یا دارو مصرف می‌کنید.

خلاصه
توت سفید ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود، به ویژه در افرادی که به گرده غان حساس هستند. کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند باید قبل از استفاده از مکمل های توت سفید با پزشک خود صحبت کنند.

تبلیغات
خط پایین
توت سفید درختی است که بومی مناطق خاصی از آسیا است و اغلب برای میوه، برگ، پوست و ریشه آن کشت می شود.

اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است، برخی مطالعات نشان می دهد که عصاره توت سفید می تواند سطح قند خون را بهبود بخشد، کلسترول را کاهش دهد و حتی رشد سلول های سرطانی را کند کند.

توت سفید اغلب به شکل مکمل یافت می شود و به طور گسترده به صورت چای، کپسول یا عصاره مایع در دسترس است.