کود هیومیک اسید گرانول با ارزش‌تر و ارزان‌تر از خاویار شد

شکل ظاهری کود هیومیک اسید گرانول به صورت ساچمه‌ای است، گرانول‌ها از کودهای بیو ارگانیک با راندمان بالا ساخته شده است که با توجه به عادت رشد گل‌ها و نهال‌ها، کودهای زیست آلی بدون آلودگی، بدون بو و با راندمان بالا با فناوری بیوتکنولوژیکی برای تخمیر هوازی و بی هوازی ساخته شده‌اند.

کود حاوی تعداد زیادی مواد مغذی مختلف، مواد آلی، اسید هیومیک و … لازم برای رشد و نمو گل و نهال است و همچنین حاوی باکتری های فعال مفیدتری است.

کود مخصوص گل دارای وظایفی این چنینی است: مواد مغذی جامع، راندمان کوددهی بالا و راندمان کوددهی طولانی (بازده کود دهی می تواند حدود 200 روز طول بکشد) که می تواند نیاز گل ها و نهال ها را در هر فصل رشد برآورده کند، کودهای مخصوص گلها می توانند به طور موثری اثرات کود، آب، هوا و گرما را بر روی نهال گل تنظیم کنند و مقاومت نهال گل را به سرما و گرما بهبود بخشند.

کود مخصوص گل ها می تواند به طور موثری توانایی گل ها و نهال ها را برای ریشه دهی و رشد بهبود بخشد و از میزان بقای پیوند اطمینان حاصل کند.کود حاوی باکتری های فعال مفید ویژه ای است که می تواند به طور موثر از عوامل بیماری زا در خاک جلوگیری کرده و استفاده از آفت کش ها را کاهش دهد.

 

از کودهای مخصوص گل ها استفاده کنید تا چرخه زندگی شبه نهال گل را افزایش دهید، گل ها را رنگارنگ تر، برگ ها را ضخیم تر و طولانی تر ببینید، پس از عملیات تخمیر در دمای بالا، استفاده از آن بی خطر است و به گل ها و نهال ها آسیبی نمی رساند.

مواد هیومیک از طریق مرطوب سازی شیمیایی و بیولوژیکی مواد گیاهی و حیوانی و از طریق فعالیت‌های بیولوژیکی میکروارگانیسم ها تشکیل می شوند، بهترین منبع اسیدهای هیومیک، لایه‌های رسوبی نزدیک به سطح لیگنیت هستند که به آنها لئوناردیت نیز می‌گویند.

لئوناردیت مناسب حاوی غلظت بسیار بالایی از اسیدهای هیومیک است، زمین شناسان باتجربه ما مناطق معدنی منابع زغال سنگ قهوه ای شناخته شده آلمانی را با توجه به محتوای کم آلاینده و درجه اکسیداسیون بالا انتخاب می کنند که برای زیست فعالی مواد خام اهمیت بسیار زیادی دارد.

مناظر پس از معدن از اوایل دهه 1970 دوباره کشت شدند. از آن زمان، ما در حال توسعه و تولید محصولات مبتنی بر اسید هیومیک برای کشاورزی و سایر مناطق بوده‌ایم. در طول تولید، ما توجه ویژه ای به پردازش دقیق مواد خام به منظور حفظ ساختار زیست فعال آنها داریم.