کامیون حمل لباس مجلسی یوسف الجسمی باعث تصادف زنجیره ای در حاده هراز شد

وقتی نوبت به پیدا کردن لباس مجلسی یوسف الجسمی برای پوشیدن در یک شب می رسد، گزینه های بی پایان هستند. برخی از لباس‌های خاص، تیپ‌های بدن، آب و هوا و موقعیت‌های خاص را مناسب می‌سازند، بنابراین تلاش برای مقابله با انتخاب‌ها به تنهایی می‌تواند دشوار باشد. در اینجا راهنمای شما برای انواع لباس، برای هر مناسبتی است.

1. لباس میدی

میدی که بین یک لباس ماکسی و مینی نشسته است، چیزی است که همه برای مواقعی که از رسمی بودن یک رویداد مطمئن نیستید به آن نیاز دارند. این مدل می تواند هر قد یقه یا آستین داشته باشد، بنابراین برای هر فرم بدنی عالی است.

جوراب شلواری و نیم بوت برای داشتن ظاهری عالی در زمستان، یا یک جفت تخت و یک کلاه حصیری زیبا بگیرید و یک پیک نیک شیک داشته باشید!

2. لباس کوتاه

این رسوایی در سال 1965 زمانی که مدل جین شریمپتون در جام ملبورن یک لباس مینی شیفت پوشید و پاهای برهنه و سر بدون کلاه خود را به نمایش گذاشت، از بین رفت. امروزه، لباس‌های مینی بسیار کوچک‌تر و به مراتب کمتر رسواکننده هستند و راهی عالی برای جلب توجه و به نمایش گذاشتن سنجاق‌های شما هستند!

 

این لباس برای هر کسی که می خواهد روی پاهای خود تاکید کند و دنیا را متوقف کند و بچرخد ایده آل است! اگر آن را دارید، به رخ بکشید!

3. لباس ماکسی

روز را در ساحل یا کنار استخر با لباس ماکسی راحت سپری کنید. این سبک برای یک محیط معمولی تر مناسب است . با این حال، پارچه به زمین (یا حداقل مچ پاهای شما) برخورد می کند و این تصور را ایجاد می کند که لباس پوشیده اید. با افزودن صندل و جواهرات بلند به این ترکیب، لباس تنبل عالی بسازید، و همه آرزو خواهند کرد که ای کاش مثل شما شیک و راحت بودند!

4. خارج از شانه

دست به کار شوید و شانه های خود را با لباسی که از شانه بیرون می آید، باز نگه دارید . این لباس‌ها شانه‌های شما را به نمایش می‌گذارند، در حالی که آستین یا ژل روی عضلات دوسر بازویی دارند. استایل خارج از شانه برای کسانی که می‌خواهند شانه‌ها و بازوهای خود را به نمایش بگذارند عالی است اما نمی‌خواهند ظاهری بدون بند داشته باشند.