ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی که با برخورد نور آفتاب تغییر رنگ می دهد!

مزایای ورق فلز گالوانیزه چیست؟ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی یکی از محصولاتی است که بیشترین درخواست را از مغازه های تولیدی در سرتاسر دنیا دریافت می کنید. در واقع، طبق گزارش انجمن گالوانیزه کننده آمریکا ، جهان در سال 2016 بیش از 4.4 میلیون تن فولاد گالوانیزه تولید کرد.

رایج ترین صنایع عبارتند از: آب و برق، کشاورزی، ساخت و ساز، پل و بزرگراه، و تفریح. این صنایع به انواع محصولات ورق فلزی از جمله «سازه‌ها، اتصال دهنده‌ها، لوله‌ها، لوله‌ها، سیم‌ها، میخ‌ها، فولاد تقویت‌کننده، جوشکاری، ساخت‌های پیچیده، نرده‌های محافظ و پست‌ها» نیاز دارند.

اگر تعداد زیادی از شرکت ها ورق فلز گالوانیزه می خواهند، مشکل اصلی چیست؟ مزایای این محصول ورق فلزی به شرح زیر است:

گالوانیزه هزینه کمتری دارد. هنگامی که صحبت از پوشش های محافظ برای فولاد ضد زنگ می شود، گالوانیزه یکی از کم هزینه ترین گزینه ها است زیرا برای یک کارگاه تولید ورق فلزی کار فشرده ای ندارد.

ورق

حتی اگر هزینه اولیه گالوانیزه گران‌تر از سایر پوشش‌های محافظ ذکر شود، این تکنیک ورق فلزی به دلیل سرمایه‌گذاری بلندمدت آن بهترین گزینه برای اکثر بودجه‌های پیمانکاران است.

برخلاف سایر گزینه ها، ورق فلز گالوانیزه در اعضای سازه ای حدود 50 سال در محیط های روستایی و 20 تا 25 سال در مواجهه شدید شهری و ساحلی دوام می آورد.

حتی با طول عمر طولانی، نیاز به نگهداری، تعمیرات و/یا تعویض کمی دارد. هیچ زمانی از دست نمی رود. بخشی از پیمانکار بودن این است که اطمینان حاصل شود که یک پروژه طبق برنامه و در حد بودجه باقی می ماند.

فولاد گالوانیزه به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید، زیرا پوشش های گالوانیزه به راحتی توسط چشم بررسی می شوند و از روش های تست ضخامت غیر مخرب استفاده می شود.

هیچ زمانی در آزمایش بیش از حد از دست نمی رود. پس از بررسی، آماده سازی سطح، رنگ آمیزی یا بازرسی بیشتر را نادیده بگیرید زیرا سازه های گالوانیزه پس از مونتاژ مستقیم آماده هستند.

حتی پس از مونتاژ محصول، پیمانکاران تنها یک بار در سال ساختار را با آب قلیایی و یک پارچه نرم تمیز می کنند.