نگهداشتن اسباب بازی گل خانم تسخیر شده در موزه لندن!

تحقیقات در مورد عواقب جنسیت در اسباب‌بازی‌ها با تحقیق بر روی اسباب بازی گل خانم نشان می‌دهد که بازی باید تشویق شود تا جنسیت خنثی‌تر باشد تا در جهت حذف جنسیت کار شود.همچنین، کارول آستر و کلر مانسباخ، محققی، ترویج می‌کنند که اجازه دادن به کودکان برای بازی با اسباب‌بازی‌هایی که بیشتر با استعدادهایشان سازگار است، به آنها کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهتر توسعه دهند.

از نظر تأثیر والدین، یک مطالعه نشان داد که والدینی که برخی رفتارهای آندروژنی از خود نشان دادند، نمرات بیشتری در حمایت، گرما و عزت نفس در مورد رفتار فرزندشان داشتند.

اگرچه این بحث در حال تحول است و پسران به طور فزاینده ای تمایل دارند که با اسباب بازی های خود از موانع جنسیتی عبور کنند، دختران به دلیل ارزش اجتماعی مردانگی اغلب بیشتر از پسران به انجام این کار تشویق می شوند.

اسباب بازی چیزی است که فرد با آن بازی می کند . آنها عمدتا توسط کودکان و حیوانات خانگی استفاده می شوند ، اما بزرگسالان نیز می توانند با اسباب بازی ها سرگرم شوند.

بازی با اسباب بازی راهی لذت بخش برای تربیت یک جوان برای زندگی در جامعه است .

و این کار را برخی از حیوانات در طبیعت نیز انجام می دهند که بر اساس آنها والدین مثلاً شکار یا تفکیک غذا را آموزش می دهند.

از مواد بسیار متنوعی برای ساخت اسباب‌بازی‌هایی استفاده می‌شود که هم پیر و هم جوان می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند (چه برای هدیه دادن یا حتی بازی کردن با آن‌ها خودتان).

بسیاری از اقلام برای استفاده به عنوان اسباب بازی طراحی شده اند، اما می توانید از کالاهای تولید شده از ابتدا برای اهداف دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، کودک می تواند هر شیئی را از خانه بردارد و با این نیت که هواپیما است، در هوا پرواز کند .

بنابراین استفاده از اسباب بازی حتی تخیل کاربر را تحریک می کند. نکته دیگر سرگرمی های دیجیتال تعاملی است (مانند بازی های ویدیویی با شرکا-دوستان یا حتی با یک حیوان خانگی دیجیتال ).

برخی از اسباب بازی ها از ابتدا به عنوان اقلام کلکسیونی تولید می شوند و بیشتر برای نمایش در نظر گرفته شده اند تا استفاده واقعی.