لامپ یو وی برای رزین که باعث روشن شدن یک کاخ می شود!

سالن چوب روبن در منچستر اولین آرایشگاه در انگلستان است که دارای سیستم تمیز کردن هوای پیشرفته است. فناوری پیشگام لامپ یو وی برای رزین می باشد که می تواند در فضاهای عمومی برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده شود.

نور فرابنفش برای کنترل عفونت “انقلابی” است. فناوری پیشرفته کشتن ویروس کرونا در یک استودیو آرایشگری در منچستر بزرگ نصب شده است.

سالن چوبی روبن برنده جایزه یک «برش بالا» است – به عنوان اولین سالن در کشور که دارای سیستم ضدعفونی هوا فیلتر انقلابی Far UV است.

Hepacart Germ Buster 5000 یک فناوری پیشرفته نور فرابنفش از آمریکا است: معمولاً در سالن‌های عمل بیمارستانی ایالات متحده یافت می‌شود.

برادر کارآفرین روبن، جردن، فناوری انقلابی را کشف کرد، و این برند را به بازار در اینجا آورده است، و برادر سبک هفته مد خود اولین کسی است که برای سالن شلوغ خود مهار می کند.

کارل کالینز شریک سالن گفت: «زمانی که دولت تأیید کرد که سالن‌ها می‌توانند دوباره باز شوند، من و روبن دستورالعمل‌های رسمی و تمام اطلاعات به‌روز فدراسیون مو بریتانیا را به‌طور کامل مطالعه کردیم. اگرچه ما در مورد بازگشایی کسب و کار خود مطمئن بودیم، اما به دنبال ایده های دیگری نیز بودیم تا ده آرایشگر و مشتریان خود را تا حد امکان محافظت کنیم.

لامپ

«روبن می‌دانست که برادرش روی فناوری Far-UV کار می‌کند، اما ما مطمئن نبودیم که آیا این تجهیزاتی است که می‌توانید در یک آرایشگاه داشته باشید.

ما به اشتباه تصور کرده بودیم که این یک قطعه بزرگ از تجهیزات آزمایشگاهی است که در سقف یک بیمارستان نصب می شود، اما اینطور نیست. این کیت تهاجمی نیست، آنقدر که فکر می کنید گران نیست و می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

برای ما بی‌معنی بود که تجهیزاتی را تهیه کنیم که هوای کل سالن را هر سه دقیقه یکبار تمیز کند.

«پاسخ مشتریان و کارکنان ما شگفت‌انگیز بوده است، به نظر می‌رسد به آنها اطمینان می‌دهد که ما رفاه آنها را در نظر گرفته‌ایم. من و روبن فقط می‌خواستیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا همه کسانی که به فضای ما می‌آیند، در امان باشند.

“با استفاده از تمام تیم از PPE کامل، و مشتریانی که ماسک صورت دارند، Germbuster به همه افرادی که به سالن مراجعه می کنند، آرامش خاطر بیشتری می دهد.”

ثابت شده است که اشعه ماوراء بنفش دور ویروس ها، SARS، MRSA، آنفولانزا، سل، سرخک، باکتری ها و عوامل بیماری زا را از بین می برد.