قیمت سوهان کنجدی مخصوص قم

برای اطلاع از آخرین قیمت روز سوهان کنجدی مخصوص شهر قوم می توانید به سایت فروش اینترنتی سوهان مراجعه کنید سوهان کنجدی از قیمت مناسب و ارزان برخوردار می باشد.
به دلیل مواد کمی که برای تهیه ی سوهان قم کنجدی بکار میرود پس بالطبع از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار است. سوهان کنجدی در بسته بندی های فلزی زیبا و در وزن های مختلف روانه ی بازار و تحویل مشتریان می شود. وجود کنجد در این شیرینی سنتی خوشمزه ارزش تغذیه ای این محصول را بالا می برد.

سوهان کنجدی مخصوص

بهترین سوهان کنجدی مخصوص در در کارخانه جات سوهان پزی قم پخته میشود سوهان کنجدی مخصوص از بهترین و مرغوبترین کنجد تهیه می شود مواد بکار برده در تهیه سوهان لقمه ای کنجدی عبارت است از کنجد تازه شکر و آب می باشد.

همان طور که می دانید دانه ی کنجد از دانه های بسیار پر خاصیت می باشد که در صنعت شیرینی پزی و روغن کشی استفاده می شود.دانه ی کنجد دارای ویتامین ای و انواع پروتویینها می باشد و سوهان کنجدی هم نیز تمام این خواص را دارا است.

قیمت سوهان کنجدی این محصول از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است و این شیرینی سنتی شهر قم سلیقه ی همه ی افراد سخت سلیقه را برآورده می کند سوهان کنجدی در وزن ها و بسته بندی های مختلفی تولید می شود تا هر کس به نیاز و توانایی خود از این محصول بهره ببرد.