قیمت سوهان قم در آذربایجان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در دیدار با جمعی از مدیران واحدهای صنعتی با اعلام این خبر اظهارداشت: طی دو سال فعالیت خوشه کسب وکار سوهان قم، فعالان این خوشه با همت بلند خود و اراده ای محکم ضمن ایجاد هم افزایی و تشکیل کنسرسیوم صادراتی نسبت به ارزیابی و حضور در کشورهای منطقه ایی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: اولین مرحله حضور در کشورهای هدف، ارزیابی و مطالعه دقیق بازار، شناخت ذائقه مصرف کننده و شرایط حضور را مورد بررسی قرار می دهند و سپس با حضور در نمایشگاه های تخصصی و بین المللی نسبت به رایزنی با تجار و تبیین ویژگی ها و توانمندی های خود اقدام می کنند تا حضور خود را از مقطعی به دائم ومستمر تبدیل کنند.
طیبی نژاد با بیان اینکه در مدت زمان کوتاه توانسته اند حضوری موفق در کشورهای روسیه، عمان و عراق داشته باشند خاطرنشان ساخت: این حضور نتیجه رویکرد و راهبرد سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران برای صنایع کوچک وخوشه های کسب وکار است و خوشبختانه سبب خروج تولید کنندگان صنایع کوچک قم از بازار داخلی و حرکت به سمت بازارهای منطقه ایی و فرا منطقه ایی شده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز در ادامه شناسایی بازارهای جدید اعضای خوشه و کنسرسیوم سوهان قم از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی Worldfood کشور آذربایجان بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم نزدیکی کشور آذربایجان به ایران، آب و هوای مناسب و همچنین علاقه مردم آن کشور به مصرف شیرینی و شکلات را سبب این حضور عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به قرابت فرهنگی مردم این کشور با ایرانیان و نزدیکی ذائقه ایشان با ملت ایران، اعضای کنسرسیوم خوشه سوهان استان برگزاری نمایشگاه Worldfood در باکو را فرصتی مناسب برای این حضور ارزیابی کرده اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با ۲۰ سال سابقه برگزاری، جایگاه خود را به عنوان رویداد برجسته صنعت خوراکی منطقه تثبیت کرده است. این نمایشگاه فرصت‌هایی برای یافتن مشتریان جدید، تقویت روابط موجود با شرکای تجاری و ورود به بازارهای جدید را فراهم می‌کند.