قیمت سوهان حبه کنجدی تبریز

آیا تا به حال، سوهان حبه ای از نوع کنجدی تبریز را خریداری کرده اید؟ آیا می دانید که قیمت سوهان کنجدی در انواع مختلف، بر چه اساسی در بازار فروش تعیین می گردد؟
مسلما همه شما انواع سوهان را می شناسید. شهر های مختلفی به طریقه خود، بهترین و خوشمزه ترین سوهان ها را تولید کرده و به بازار فروش عرضه می کنند. سوهان و نبات زعفرانی چوبی به شکل های مختلفی در بازار فروش موجود است که یکی از پر فروش ترین آن ها، سوهان حبه ای می باشد.

سوهان حبه ای، همانطور که از نامش مشخص است، به صورت تکه های کوچک و حبه ای بوده و مناسب برای پذیرایی از میهمانان در مجالس مختلف می باشد. اما سوهان های تخته ای، گرد و … هم وجود دارد که هر یک به نوبه خود، یا به منظور پذیرایی از میهمانان استفاده می شوند و یا برای مصرف روزانه افراد.

سوهان کنجدی تبریز

از شهر هایی که سوهان مخصوص به خود را تولید کرده و این سوهان از نظر طعم و مزه بسیار پر طرفدار است، می توان به تبریز اشاره کرد. اغلب تبریزی ها در تهیه سوهان های خود، از مغز هایی همچون بادام و پسته و … استفاده نکرده و کنجد را مصرف می کنند.
سوهان کنجدی یکی از شیرینی هایی می باشد که در تبریز تهیه شده و به عنوان سوغات این شهر می توان از آن یاد کرد.
کنجد به دلیل داشتن طعم خوب، سبب شده تا سوهان هم به همان نسبت، عطر و طعم دلنشینی به خود بگیرد.
طرز تهیه سوهان کنجدی تبریز، چندان تفاوتی با دیگر سوهان ها نداشته و در کارگاه های تولیدی به ترتیب مراحل زیر، تهیه، تولید و به بازار عرضه می گردد:

  1. مواد لازم از قبیل زرده تخم مرغ، پودر شکر، آب، عسل، وانیل، زعفران آب شده و کنجد را آماده کرده و مواد را با یکدیگر مخلوط می کنند.
  2. وقتی مواد به خوبی با هم مخلوط شد، آن را به مدت ۱۵ دقیقه در دمای فر ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند.
  3. بدین ترتیب و به همین سادگی، سوهان کنجدی تهیه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که برخی از شیرینی های کنجدی یا همان سوهان کنجدی تبریز، دارای میزان قابل توجهی از کنجد می باشد که این مسئله سبب می شود تا طعم و مزه شیرینی مورد نظر دلپذیر تر بوده و ارزش غذایی بیشتری داشته باشد.

خرید و فروش سوهان کنجدی

همانطور که گفته شد، سوهان لقمه ای کنجدی یکی از سوغات تبریز می باشد. پس علاوه بر اینکه می توان از بازار فروش شهر تبریز، این نوع از شیرینی را تهیه نمود، خرید آن از طریق سایت های اینترنتی که سوغات شهر های مختلف را در اختیار خریداران قرار می دهد ممکن است.
سوهان کنجدی تبریزی را هم به صورت حبه و هم به صورت تخته ای می توانید از سایت های خرید و فروش اینترنتی خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که در هنگام خرید اینترنتی مواد خوراکی از قبیل سوهان قم حبه کنجدی که محصول تبریز می باشد، از سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید. زیرا در خرید سوهان تبریز، یکی از مسائلی که بیش از هر چیز باید مد نظر خریدار قرار گیرد، میزان کیفیت محصول است.
سوهان کنجدی تبریز با توجه به اینکه به کشور های مختلف هم صادر می گردد، در کارگاه های تولیدی می بایست به صورتی آماده شده و به بازار عرضه شود که کیفیت خود را از ابتدا تا انتهای مراحل حمل و نقل حفظ نماید.
در خصوص قیمت سوهان کنجدی و نبات چوبی مشهد ، باید گفت که اگر کیفیت سوهان مورد نظر بالا بوده باشد و از مواد اولیه مرغوبی در تهیه آن استفاده شده باشد، مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت و جالب است بدانید که اولویت در خرید سوهان و خوراکی هایی نظیر آن، کیفیت است نه قیمت.