قاچاق کفش اسپرت مردانه خارجی باعث ورشکستگی تولیدی ها شد

کفش اسپرت مردانه خارجی آنها را به عنوان یک سرمایه گذاری عاقلانه و نکات ظریف زندگی مورد توجه قرار می دهد. در فرهنگ‌های مختلف جوانان ، برخی از کفش‌ها نشانه خارجی عضویت در گروه هستند ( مانند Doc Martens ، چکمه‌های رزمی، کفش های بیرکن استاک یا کفش های کتانی مارک دار ).

چیزی به نام “کفش اولیه” که شکل اولیه کفش به آن می رود وجود ندارد. در مناطق سردتر، احتمالاً در ابتدا پوست حیوانات به عنوان محافظت به دور پاها و گوساله ها پیچیده می شد.

مردمان دیگر فقط پوست را در اطراف پاهای خود قرار می دادند تا به اصطلاح پاپوش را تشکیل دهند که بعداً به موکاسین تبدیل شد.

در مناطق گرم‌تر، کفی‌های ساخته شده از برگ‌های خرما که زیر پا بسته می‌شوند به عنوان محافظت در برابر زمین داغ (پیش‌ساز صندل) عمل می‌کنند.

در طول آخرین عصر یخبندان ، نئاندرتال ها در اروپا و غرب آسیا زندگی می کردند که اعتقاد بر این است که در ابتدا پوست حیوانات را دور پا و گوساله های خود می پیچیدند.

کفش کفش

از ابتدایی ترین شکل محافظت در برابر سرما، چکمه ها در طول زمان توسعه یافتند . زمانی که برش و بند کفش و لباس چرمی شروع شد را فقط می توان با استفاده از ابزار مناسب تعیین کرد.

کشف یک شال استخوانی از Untertürkheim (تقریباً 120000 سال قدمت، دوره بین یخبندان Eem ) نشان دهنده قدیمی ترین بال کفشدار نئاندرتال بالقوه است .) این شپشک های استخوانی اغلب در محلات رخ می دهد.

مطالعات تشریحی مقایسه‌ای اسکلت‌های پا و پا در دوران پارینه سنگی نشان می‌دهد که انسان‌های مدرن ( هوموساپینس ) ممکن است کفش‌هایی را که برای اولین بار در شمال اوراسیا ظاهر شدند، می‌شناختند.

قدیمی ترین شواهد مربوط به آغاز دوره پارینه سنگی فوقانی در حدود 40000 سال پیش است (فسیل Tianyuan 1 از غار Tianyuan در نزدیکی پکن ).

از آنجایی که پای کفش در معرض بار متفاوتی نسبت به پای برهنه قرار دارد، تفاوت را می توان در درجه اول در رشد استخوانی انگشتان پا مشاهده کرد.