فروش انواع سوهان اعلا قم

فروش و توزیع انواع سوهان اعلا از قم برای شیرینی فروشان و فروشگاه ها، در سراسر کشور به صورت عمده به شهر مورد نظر مشتری صورت میگردد.
استان قم بزرگ ترین تولیدکنند انواع سوهان قم مرغوب و اعلا در کشور است که حتی مقداری از این سوهان را در خارج از کشور به فروش می رساند.

صادرات سوهان قم

قم بزرگترین صادرکننده سوهان در کشور محسوب میشود و صادراتش به کشورهایی چون عراق، سوریه و حتی روسیه صورت میگیرد.
این صادرات ارز آوری خوبی کشورمان داشته ولی در سال های اخیر از آن جا که عمده فروش و صادرات سوهان لقمه ای به عراق انجام میگیرد و این کشور دچار ناآرامی شده و به طبع آن نیز روش سوهان قم در خارج از کشور دچار افت شده است و برای حله این مشکل باید بازاریابی و حضور در نمایشگاه های خارجی صورت گیرد تا با فروش این شیرینی خوش طمع و ترد، باز هم روند ارز آوری از طریق صادرات سوهان صورت گیرد.

انواع سوهان اعلا

در شهر قم تعداد بسیار زیادی تولیدی در جهت تولید انواع سوهان برای کسب نظر مثبت مشتریان هستند و این سوهان را در طمع ها و اندازه های مختلف می سازند و با بسته بندی های شیک روانه بازار می نمایند.
از انواع سوهان تولید شده در قم به رقم های مثل سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان کره ای، سوهان آجیلی، سوهان بادامی و… اشاره نمود. که کدام دارای طمع بخصوصی هستند ولی به طور کلی همگی از ویژگی اعلا و درجه یک بودن بهره می برند.

تولید سوهان در تولیدی های بزرگ

به علت مصرف بالا و ایجاد محیط بهداشتی بیشتر و بهتر در تولید انواع سوهان از جمله سوهان عسلی از دست کمترین استفاده می شود و اکثر تولیدی های بزرگ از دستگاه های مکانیزه استفاده می کنند، تا در تولید و فروش انبوه سوهان اعلا قم، همچنان توانایی رقابت را داشته باشند.