صادرات سوهان کنجدی اعلا تبریز

صادرات سوهان کنجدی اعلا تبریز به کشورهای خاورمیانه و اروپایی در سال های اخیر رواج پیدا کرده است. با تجارت و سرمایه گذاری در این صنعت خوراکی سود خوبی عاید تاجران سراسر دنیا می شود.
یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین سوغاتی های ایران به خصوص تبریز سوهان می باشد. سوهان کنجدی تبریز که نه تنها مزه خوبی دارد، دارای خاصیت هم می باشد. از جمله آن می توان گفت که برای آرامش ذهنی و عصبی بسیار مناسب است. باعث افزایش روحیه و فعالیت عضله ای می شود.
صادرات این نوع سوهان کنجدی به کشورهای اروپایی می تواند بازار خوبی را به خود جذب کند. یک سوهان خوب با کیفیت دارای این ویژگی ها می باشد: رنگ قهوه ای، بوی خوش و مطبوع و طعم بسیار مطلوب در غیر این صورت برای ساخت سوهان از مواد مرغوبی استفاده نشده است.
سوهان یک نوع حلوا می باشد. در کل سوهان ها گونه های مختلفی دارند، که هر کدام طعم های خاص خودش را دارد. کشورهای توریستی همچون ترکیه و امارات که از همه ی دنیا به آنجا می روند، به این نوع شیرینی ها علاقه بسیار دارند، در نتیجه سرمایه گذاران و صادرکنندگان در این محصول می توانند، بهره زیادی را ببرند.
شهر تبریز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع شیرینی می باشد، که کیفیت محصولات آن در ایران زبانزد است. مرغوبیت سوهان کنجدی تبریز را با ضمانت صد در صدی از ما تهیه فرمایید.
کشورهای شرقی مانند تایلند به علت توریستی بودن آنها نیز استقبال خوبی از این محصول داشته اند که به این معناست تجارت سوهان در شرق آسیا هم منفعتی را داراست.
محصول ما در بسته بندی مناسب و با تایید وزارت بهداشت و سازمان استاندارد می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاص نمایید.

منبع: فروشگاه سوهان ایران