شیلنگ ماشین لباسشویی که محل رشد تخم سوسک ها شد

وقتی آب شد، شیلنگ ماشین لباسشویی را دوباره به واشر وصل کنید. ماشین لباسشویی را روشن کنید و یک بار چرخه شستشو را اجرا کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

نکات بیشتر برای جلوگیری از یخ زدگی ماشین لباسشویی زمانی که از ماشین لباسشویی استفاده نمی کنید، در فصل سرما، اجازه دهید آب باقیمانده از لوله ها خارج شود تا از یخ زدن آن جلوگیری شود.

پانل دسترسی تخلیه را باز کنید، درپوش لوله را بردارید و اجازه دهید آب خارج شود. لوله تخلیه را ببندید و آن را در جای خود قرار دهید. شلنگ را به آرامی به سمت پایین بگیرید تا آب تخلیه شود.

مطمئن شوید که شلنگ پیچ خورده نیست و اجازه دهید آب کاملا تخلیه شود. شیر آب را ببندید و شیلنگ ورودی را از ماشین لباسشویی جدا کنید تا آب باقی مانده داخل آن خارج شود.

این مجموعه مقالاتی است که سیروفلکس در سال 1963 با آنها متولد شد. اگرچه بسیاری از این محصولات دارای محتوای فنی تری نسبت به سایر محصولات ما هستند (و در نتیجه بازار تخصصی ترمو هیدرولیک، ترموبهداشتی و نصب کننده را هدف قرار می دهند)

شیلنگ

با این وجود دارای ویژگی متمایز سادگی استفاده هستند. این، همراه با کیفیت ساخت و ساز و مصالح، استقبال عالی را که هنوز در بخش خاص خود از آن برخوردار هستند، توجیه می کند.

کوپلینگ سریع برای ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

آنها برگرفته از تجربه تاریخی در بخش اتصالات هیدرولیک لوازم خانگی، حداکثر ایمنی آب بند هیدرولیک را تضمین می کنند.

با سوپاپ باز شدن آسان شیر حتی با فشار زیاد قرار دادن کوپلینگ نر بدون حرکت دادن حلقه بدنه اتصالات حداکثر جریان آب

کوپلینگ سریع برای ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

بدون دریچه حداکثر ایمنی آب بند هیدرولیک قرار دادن کوپلینگ نر بدون حرکت دادن حلقه بدنه اتصالات حداکثر جریان آب