شکلات قلبی سورپرایز باعث در مراسم ختم باعث خشم صاحب مجلس شد

شکلات قلبی سورپرایز اگرچه فیبر محلول برای کاهش کلسترول سرم ذکر شده دارد، فیبر رژیمی کل برای حفظ وزن مهم شناخته شده است، و فیبر نامحلول با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است.

مواد معدنی دانه کاکائو حاوی چندین ماده معدنی لازم برای عملکرد عروق است. منیزیم، مس، پتاسیم و کلسیم رژیم غذایی خطر ابتلا به فشار خون بالا و تصلب شرایین را کاهش می دهند.

شکلات تلخ (70 تا 85 درصد کاکائو) 36 میلی گرم منیزیم در هر وعده 100 کیلوکالری دارد که 9 درصد از رژیم غذایی توصیه شده ایالات متحده (RDA) برای مردان میانسال است – بیش از سه برابر مقداری که شکلات شیری ارائه می کند. 11 میلی گرم).

منیزیم یک کوفاکتور در سنتز پروتئین، آرامش عضلات و تولید انرژی است. منیزیم یک داروی ضد آریتمی و کاهش دهنده فشار خون است.

مس یک کوفاکتور برای تعدادی آنزیم است و برای فرآیندهایی از جمله انتقال آهن، متابولیسم گلوکز، رشد نوزاد و رشد مغز مورد نیاز است.

شکلات

کمبود مس می تواند منجر به کم خونی و پان سیتوپنی شود و باعث فشار خون بالا، التهاب و هیپرتروفی میوکارد شود. کمبود مس با عدم تحمل گلوکز، آریتمی قلبی و هیپرکلسترولمی در حیوانات و انسان مرتبط است.

با این حال، وضعیت مس بالا نیز ممکن است مضر باشد. غلظت بالای مس سرم با افزایش خطر مرگ قلبی عروقی، همه علل، سرطان و مرگ و میر قلبی عروقی مرتبط است.

شکلات منبع مهمی از مس برای آمریکایی ها است. شکلات شیری 10٪ از RDA ایالات متحده را برای مس در هر وعده 100 کیلو کالری فراهم می کند، در حالی که شکلات تلخ 31٪ و پودر کاکائو 23٪ در هر قاشق غذاخوری.

با وجود اثرات مضر بالقوه مس اضافی، پیشگیری از کمبود مس برای حفظ سلامت قلب و عروق مهم است. از آنجایی که یک وعده 1000 کیلوکالری شکلات باید برای رسیدن به RDA برای مس مصرف شود، بعید است که مصرف شکلات غلظت مس سرم را به سطوح مضر افزایش دهد.