شلوار لی ذغالی زنانه به عنوان یکی از لباس های مورد علاقه ملکه انگلستان

اولگا کووالنکو:
«شلوار لی ذغالی زنانه دوخت. من آن را برای مادرم درست کردم و تصمیم گرفتم بلافاصله آن را روی پارچه برش دهم. نتیجه یک شگفتی دلپذیر بود – بسیار راحت است، شما نیازی به ذخیره یک الگوی به اندازه کافی حجم ندارید و می توانید به راحتی با تغییرات شکل سازگار شوید.

این قبلاً برای بچه هایی که به سرعت در حال رشد هستند صدق می کند))) به طور کلی، از روش برش پیشنهادی تشکر می کنیم. شلوار به راحتی و به سرعت دوخته می شود. و اگر به یاد داشته باشید که مجبور نیستید دائماً سعی کنید و جارو کنید، پس این دوره برای من یک موهبت الهی است. ممنون ایرینا.”

زویا خالوپکووا:
«شلوار دوخته شده. علیرغم این واقعیت که این الگو به طور قابل توجهی با الگوی کور متفاوت بود، شلوار بسیار خوب ظاهر شد. همیشه فکر می کردم دوختن چنین جیب کناری دردسر بزرگی است. معلوم شد که همه چیز ساده است. در یک کلام، همه چیز در کمال تعجب (من) زیباست و سخت نیست.

تصحیح کرد. به جای دو تا دارت پشت شلوار، درز وسط را جابجا کردم (فقط یکی دو سانت از کمربند برداشتم). شلوار را هم در درزهای کناری (1.5-1.0 سانتی متر) باریک کردم. بازم ممنون.”

شلوار

ریل مایا:

«باز کردن مستقیم شلوار روی پارچه باعث سرخوشی شد. حالا من هم صاحب این هنر هستم! برش دقیق است و نیازی به هیچ گونه پیش درمانی با اتو ندارد.

اما … معلوم شد که خیاطی شلوار نیمی از کار است. مهم است که شلوار کاملاً مناسب باشد، آنها را به درستی بدوزید. هیچ کس بهتر از ایرینا در اینترنت با جزئیات و بدون پنهانکاری در مورد تفاوت های ظریف دوخت مناسب شلوار صحبت نمی کند. تعظیم کم به تو، مربی عزیز!»

ایرینا موروزوا در آموزش Knitted Boom – Master شرکت کرد

شلوار فراخوان

ناتالیا ایوانووا

من قبلاً یک بررسی در مورد دوره “شلوار” نوشتم. اکنون شلوار را نه از لباس بافتنی برای خودم، بلکه از پارچه برای شوهرم دوختم.

او خوشحال است!!! آماده برای ماهیگیری! ارسال یک تشکر بزرگ برای شما! فرود راحت! حتی یک چین در ناحیه باسن وجود ندارد. تنظیمات زیر را اعمال کردم: بیرون زدگی شکم، بیرون زدگی باسن. برای ساختن باسن بیشتری گرفتم، انگار با افزایش آزادی.