سوهان کره ای قم اصفهان تهران

سوهان کره ای به کشورهای عرب زبان زیادی از جمله عراق، عمان، امارات و کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس صادر می شود. تولید کنندگان آن کیفیت محصول خود را یک اصل مهم و اساسی برای ماندگاری خود در این عرصه ی صنعتی بزرگ می دانند. در دنیای شیرینیها، می توان هر نمونه را به یک شهر اختصاص داد. به عنوان نمونه، خاستگاه سوهان شهر اصفهان و خاستگاه سوهان، شهر قم است. سالیانه مقادیر فراوانی از این سوهان کره ای قم به کشورهای روسیه، چین، افغانستان، ایالات متحده آمریکا و اروپایی صادر می شود.

سوهان کره ای قم اصفهان تهران

قیمت سوهان کره ای

قیمت سوهان کره ای

سوهان امروزه بیش از یک سوغات است و به عنوان یک شیرینی مهم در سبد غذایی مردم قرار گرفته است فروش سوهان کره ای بصورت فله ای و بسته بندی های شکیل و زیبا در بازار رونق گرفته است. در گذشته سوهان در عطاری‌ها به فروش می سید و جنبه درمانی داشت ولی در حال حاضر بصورت عمده فروشی در فروشگاههای بزرگ و مراکز خرید و همچنین به صورت خرده فروشی در مغازه های سوپرمارکتی عرضه می گردد.

سوهان از دسته ی شیرینی های خاص هستند که برای نگهداری آن باید شرایط خاص در نظر گرفت. سوهان در ظرف های فلزی قرار گیرد که درب آن از نوع درب فشاری باشد که کاملا جذب بدنه می شود و از نفوذ هوای خارجی به داخل آن جلوگیری می شود. قطعات سوهان داخل ظرف توسط کاغذ مومی یا ورق آلومینیوم و … از یکدیگر جدا باشند تا به هم نچسبند.

سوهان دور از نور مستقیم آفتاب و در مکان خشک و دمای معمولی تا چند ماه قابل نگهداری است. نگهداری سوهان در یخچال بدلیل وجود رطوبت مناسب نیست. در صورتی که تمایل به نگهداری سوهان برای مدت طولانی هستید حتما جعبه ها را در کیسه های نایلونی قرار داده و در فریزر نگهداری شود.

سوهان کره ای اصفهان

سوهان کره ای اصفهان

خب دنیای شیرینی جات ها را می توان به انواع و اقسام گوناگونی از گروه تولیدات تقسیم بندی کرد که یکی از پرطرفدارترین و یا می توان گفت اصیل ترین و سنتی ترین نوع شیرینی ایرانی که قدمتی چندین ساله در امر تولیدت دارد سوهان کره ای بوده و قطب و پایتخت تولید این محصول هم به مرکز استان اصفهان با بلداجی برمی گیرد که در هر یک از دو قطب تولیدی واحد های تولیدی بزرگ و کوچکی از تولید کنندگان مستقر هستند که انواع و اقسام گوناگون از سوهان کره ای اصفهان و سکه ای را به بازار ارائه می دهند. و

یکی از محصولات تولیدی دیگر در بین سوهان ها که بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است با نام سوهانی معرفی شده است و این محصول که ترکیبی از سوهان بوده می توان گفت بسیار مقوی و خوشمزه بوده به این دلیل که سوهان خود از جوانه ی گندم تهیه می شود و در ترکیب با سوهان که خود از ارزش غذایی بالایی هم برخوردار می باشد.

در این مرکز فروش آنلاین و اینترنتی سوهان کره ای که عرضه ی سوغات از شیرینی های اصیل و سنتی ایرانی چون سوهان اصفهان بلداجی عرضه می گردد، بخش امروزی از فروش در ارتباط با تولیدات نوع سوهان صادراتی می باشد که بصورت فله ای و بسته بندی پاکتی ارائه می گردد و همانطور که گفته شد بر اساس نوع درجه ی کیفی بالا و پایینی که در تولیدات صورت می گیرد همراه با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی عرضه می گردد.

سوهان کره ای نازک

سوهان کره ای نازک

عمده تولیدات متنوعی از سوهان کره ای نازک صورت می گیرد که علاوه بر تنوع کار تولیدات همراه با تنوع کاری بالا از برند های تولید کننده ی مختلفی نیز به بازار ارائه داده اند. پس این تولیدات سوهان کره ای نازک را می توان به چند گروه تقسیم بندی کرد که هر یک از تولیدات ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

موضوع این بخش هم مربوط به تولیدات نوع از مدل سوهانی بوده، این محصول پرطرفدار و پرفروش که از مایه ی سوهان کره ای نازک بدون مغز همراه با روکش و یا لایه ای از سوهان را دارا بوده به نوبه ی خود توانسته است سهم بالایی از بازار فروش را با خود اختصاص دهد. این تولیدات سوهان در دو قطب تولیدی ایران اصفهان بلداجی با تولیدات سوهان در قم تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می شود.

حال بر اساس وجود بازار های پخش و فروش مختلف در کشور تقاضای خرید متغیر بوده که این امر در نوع سفارشات صادراتی سوهانی نیز لحاظ می شود یا در نوع سوهان فله ای یا مدل بسته بندی پاکتی انتخاب سفارشات ثبت شده بشمار می رود.

از دیگر ویژگی های تولیدات این سوهان همانطور که گفته شد معرفی با برند های مختلف در قطب های تولیدی بوده است پس هر برندی را می توان دید که در بخش های مختلفی از بازار کشور طرفداران مخصوص به خود را دارا بوده و سوهانی قربانی اصفهان یکی از برندهای برتر و مشهور بازار سوهانی کشور می باشد.

ایرانیان از سوهان به عنوان یک ماده مغذی استفاده می کنند. سوهان یکی از مرسوم ترین سوهان ها است. تولید سوهان باید با دقت انجام شود و در هنگام پخت نباید زیاد آن را به هم بزنند زیرا باعث می شود سوهان شکرک بزند. در تهیه این شیرینی باید بسیار با دقت و حوصله انجام شود.

سوهان کره ای خانگی

سوهان کره ای خانگی

همانطور که می دانید مصرف سوهان قم در شهرها و مناطق مختلف کشور درحال افزایش است و مردم علاقه ی زیادی به مصرف این نوع شیرینی نشان می دهند، پیش بینی ها نشان می دهد که این روند افزایش تمایل به استفاده از سوهان ادامه خواهد داشت و حتی بیشتر هم خواهد شد. با این اوصاف به نظر می رسد که پخش این نوع شیرینی در هر شهری یا دایر کردن فروشگاهی در همین زمینه می تواند یک کسب و کار پرسود به حساب آید.

حال برای اینکه هر فرد علاقه مند به راه اندازی این کسب و کار بتواند هدف خود را عملی کند در ابتدا نیاز خواهد داشت که سوهان را به صورت عمده و به آسانی تهیه کند، بنابراین قصد داریم که این دغدغه را برای مشتریان برطرف کنیم و سوهان قم را به صورت عمده و بدون واسطه در اختیار آنان قرار دهیم.

سوهان یکی از شیرینی های بومی ایران است. سوهان انواع مختلفی دارد که یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین آنها سوهان کره ای می باشد که از معروفترین سوغاتی اصفهان بشمار می آید. مواد تشکیل دهنده سوهان شکر، شیر کره ای ، کره،خلال بادام و پسته می باشد. سوهان کره ای خواص زیادی برای سلامتی دارد و یک منبع خوبی برای تامین انرژی بشمار می آید.

مهمترین ویژگی یک سوهان کره ای خانگی خوب عطر و رنگ آن است. فروش عمده سوهان کره ای در مرکز شهر اصفهان و زرند کرمان می باشد. عمده خرید این نوع سوهان در مراسم اعیاد به خصوص عید نوروز می باشد. از سوهان های کره ای معروف می توان به سوهان کره ای گردویی و سوهان کره ای اشاره کرد.