سوهان پسته ترد ایرانی

سوهان (پسته ترد ایرانی) یک آب نبات سنتی ایرانی است که مملو از طعم های کلاسیک شیرین، گلی و آجیلی است. این سوهان ایرانی شبیه تافی بهترین بافت ترد را دارد و با پسته و بادام همراه با رایحه‌های زعفران و هل برای ادویه‌ای عالی پر شده است.

به علاوه، درست کردن سوهان لقمه ای پسته ای در خانه آسان تر از آنچه فکر می کنید است. این شکننده واقعاً به خوبی ذخیره می‌شود، بنابراین می‌توانید یک دسته بزرگ برای هفته‌های ماندگاری (اگر اول همه آنها را نخورید!)، یا در طول سال نو ایرانی به خانواده و دوستان هدیه دهید. من آن را با یک فنجان چای داغ بیشتر دوست دارم.

 

سوهان پزی

 

سوهان (به فارسی ترد پسته) یک شیرینی سنتی ایرانی است که شیرین، گلدار و آجیلی است و بهترین بافت ترد را دارد و پر از آجیل است. | aheadofthyme.com
چرا سوهان توحید  را دوست خواهید داشت (پسته ترد ایرانی)
از طعم ایران در آشپزخانه خود لذت ببرید. چه به دنبال خوراکی‌های آرامش‌بخشی هستید که شما را به یاد خانواده‌تان بیاندازد یا می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، این پسته سنتی ایرانی ترد (سوهان ) همان چیزی است که نیاز دارید. این خوراکی در قم، ایران سرچشمه گرفته است – اما می‌توانید آن را در خانه خودتان درست کنید.
درست کردن آب نبات خانگی راحت تر از چیزی است که فکر می کنید. به طور جدی. سوهان لقمه ای 15 دقیقه طول می کشد تا بپزد و 20 دقیقه دیگر خنک شود تا آماده بشید و بخورید. شما باید به طور فعال مخلوط را هم بزنید، اما این در واقع تنها بخش سخت این دستور غذاست.

 

 


این نوع از سوهان قم بهترین طعم و بافت را دارد. مملو از طعم‌های کلاسیک ایرانی مانند گلاب، زعفران، هل و پسته، این شیرینی شیرین و مغزدار، عمق باورنکردنی طعم را در هر لقمه‌ای ارائه می‌کند. علاوه بر این، ترد است و به راحتی می شکند و در عین حال در دهان ذوب می شود تا تجربه ای بی نظیر داشته باشید.
هفته ها طول می کشد = هدیه عالی. بهترین نکته برای ترد ایرانی، هدیه دادن آن است. برای هفته ها در دمای اتاق به خوبی ذخیره می شود. این یک شیرینی واقعا فراموش نشدنی است که همه آن را دوست دارند.
سوهان (به فارسی ترد پسته) یک شیرینی سنتی ایرانی است که شیرین، گلدار و آجیلی است و بهترین بافت ترد را دارد و پر از آجیل است. | aheadofthyme.com
مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

برای تهیه این سوهان خوشمزه یا ترد پسته ایرانی به مواد زیر نیاز دارید (مقدار کامل در کارت دستور زیر):

آرد همه منظوره
شکر دانه ریز
اب
گلاب
کره
شربت ذرت سبک – به راحتی با شربت گلوکز جایگزین کنید. همچنین می توانید از شربت ذرت تیره استفاده کنید اما توجه داشته باشید که رنگ آن تیره تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

خرید عمده سوهان

کالری سوهان

زعفران آسیاب شده – توصیه می کنم نخ های زعفران را خودتان در هاون و هاون آسیاب کنید.
هل آسیاب شده
بادام خلال شده – در صورت تمایل می توانید این را کنار بگذارید.
پسته – پسته در سوهان سنتی است، بنابراین من جایگزین کردن آن را توصیه نمی کنم.
همچنین به فنجان و قاشق، کاغذ روغنی، قابلمه متوسط، دماسنج آب نبات و وردنه نیاز دارید.

سوهان (به فارسی ترد پسته) یک شیرینی سنتی ایرانی است که صادرات سوهان را افزایش داده است  که بسیار شیرین، گلدار و آجیلی است و بهترین بافت ترد را دارد و پر از آجیل است.

 

سوهان روح الامین

 

طرز تهیه بهترین پسته ایرانی سوهان ترد

آماده سازی یک تکه کاغذ روغنی بزرگ را روی یک تخته برش یا روی نیم ورقه تابه فر قرار دهید. کنار بگذارید.
کارامل را درست کنید. در یک قابلمه متوسط ​​آرد و شکر را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه تفت دهید و مرتب هم بزنید. آب و گلاب را اضافه کنید و یک دماسنج آب نباتی را در کنار قابلمه خود قرار دهید. حرارت را زیاد کنید و مخلوط را به جوش بیاورید و مدام هم بزنید. پس از جوش آمدن، کره و شربت ذرت را اضافه کنید. مدام هم بزنید تا کره آب شود. زعفران و هل را با هم مخلوط کنید. به هم زدن مداوم ادامه دهید تا دما به 255 درجه فارنهایت در دماسنج شیرینی برسد، حدود 4 تا 6 دقیقه (توجه داشته باشید که ممکن است دما در حدود 220 درجه فارنهایت گیر کند، اما شروع به بالا رفتن خواهد کرد). مخلوط حباب زده و در این مرحله شروع به کاراملی شدن به رنگ قهوه ای طلایی غنی می کند. حرارت را خاموش کنید و بگذارید مخلوط به 260 فارنهایت برسد.

 

 

 

 

 

 

خرید فروش سوهان
خرید و فروش سوهان

شکل دهید و روی آن آجیل بزنید. مخلوط را در آخر هم بزنید و روی کاغذ روغنی آماده شده به شکل دایره ای بریزید. روی آن بادام خلال شده و پسته خرد شده بپاشید. یک تکه کاغذ روغنی بزرگ دیگر روی آن قرار دهید و با وردنه روی آن را بغلتانید تا آجیل ها به سوهان فشار بیاورند.
خنک کاغذ روغنی بالایی را بردارید و اجازه دهید سوهان در دمای اتاق خنک شود و حدود 20 تا 30 دقیقه سفت شود. به قطعات لقمه ای خرد کنید و سرو کنید.