سرامیک ضد اسید گلدیس را بخرید تا در جشنواره برنده یک دستگاه خودروی ژاپنی شوید

کاشی و سرامیک یک ماده همه کاره برای حمام است. اما برای اینکه طراحی حمام مناسب به نظر برسد و سرامیک ها ماندگاری طولانی داشته باشند، باید برای انتخاب وقت بگذارید.

در طول ده سال گذشته، حمام وضعیت یک اتاق را به دست آورده است. حمام تبدیل به آرامش، استراحت شده است. آداب و رسوم روزانه در اینجا در ابتدای روز و در پایان روز برگزار می شود.

ما شروع به توجه و زمان بسیار بیشتری به طراحی حمام کردیم. کاشی اینجا قهرمان اصلی و بزرگترین است. شکل، رنگ، بافت، درجه تیرگی یا براق بودن آن – همه اینها شخصیت کلی اتاق را تعیین می کند.

هنگام خرید سرامیک ضد اسید گلدیس اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه اتاق است. سرامیک های کوچک در یک حمام کوچک بهتر به نظر می رسند. علاوه بر این، سرامیک های با فرمت بزرگ ضایعات بیشتری تولید می کنند که باعث گران تر شدن مواد تکمیل می شود.

کاشی و سرامیک باید پس از آماده شدن طراحی اتاق خریداری شود. طرح نصب بستگی به محل سینک، وان حمام و سایر وسایل لوله کشی دارد.

همچنین در این پروژه درک درستی از نحوه ظاهر حمام وجود دارد. رنگ، پرداخت و الگوی پایان به طور مستقیم به مفهوم داخلی بستگی دارد.

انواع سرامیک برای کف و دیوار وجود دارد. ضخامت کف و سایر دیوارها دومین پارامتر مهم سرامیک کف ضد لغزش است. هنگامی که آب به سطح برخورد می کند، باید چسبندگی خود را حفظ کند.

سرامیک

گاهی اوقات کارخانه ها مجموعه هایی با سرامیک برای دیوارها و کف ارائه می دهند. اما اغلب هر دو گونه از مجموعه های مختلف انتخاب می شوند. این رویکرد به شما امکان می دهد جالب ترین فضای داخلی را ایجاد کنید.

به طور کلی، “سرامیک” به ماده ای اطلاق می شود که از خاک رس، ماسه و کوارتز ساخته شده است. این یک نوع سرامیک رایج است، زیرا سرامیک ها در وسیع ترین طیف رنگی موجود هستند.

ظروف سنگی چینی سرامیک هایی است که از کائولن، ماسه و خاک رس ساخته می شود. به نظر می رسد مانند گرانیت است، اگرچه این سنگ بخشی از ظروف سنگی چینی نیست.

در چند سال اخیر به طور فزاینده ای در دکوراسیون داخلی استفاده شده است. این را می توان با این واقعیت توضیح داد که تولید کنندگان در حال یافتن فناوری های جدید برای تنوع بخشیدن به محدوده هستند.

و از نظر خواص، ظروف سنگ چینی از سرامیک های استاندارد پیشی می گیرد. ماندگاری بیشتری دارد و در برابر آب مقاومت بیشتری دارد.

کلینکر از خاک رس و اکسیدهای معدنی ساخته می شود. این یک ماده بادوام با سطح بالایی از ضد آب است. رنگ های اصلی کلینکر قهوه ای خاکی، اخرایی است. شبیه آجر است. کلینکر اغلب برای تکمیل فضاهای عمومی و سطوح بیرونی انتخاب می شود.

برای دیوارها، از طریق انتخاب سرامیک، برای کف – ظروف سنگی چینی. هنگام آماده سازی برای قرار دادن ظروف سنگ چینی بر روی دیوارها، باید سنگین تر بودن آن را در نظر گرفت، بنابراین سطح باید با در نظر گرفتن این ویژگی های مواد آماده شود.

همچنین در این نوع پرداخت ایجاد سوراخ برای برق و مبلمان دشوارتر است. اگر تعمیر توسط صنعتگران انجام شود، کاشی و سرامیک را با دقت سوراخ می کنند، اما هزینه کار بیشتر از کار با سرامیک خواهد بود.

کاشی های سرامیکی در رنگ های مات و براق موجود هستند. برای کف، بهتر است مواد براق را انتخاب نکنید، زیرا این نوع پوشش لغزنده خواهد بود، زیرا فقط آب روی آن می ریزد.

هنگام انتخاب بین سرامیک های تیره و روشن، به یاد داشته باشید: آهک در سرامیک های روشن چندان قابل توجه نیست، اما در سرامیک های تیره، افسوس …

سرامیک ها در اندازه های مختلف تولید می شوند. به صورت مشروط، می توانید چندین نوع سرامیک را در اندازه انتخاب کنید. سرامیک از 60 تا 120 میلی متر در یک صفحه بزرگتر.

از 180 تا 600 میلی متر. هرچه پارامترهای عنصر بیشتر باشد، سرامیک ضخیم تر است. حداکثر ضخامت سرامیک های فرمت متوسط ​​15 میلی متر است.

فرمت عنصر 200×800 میلی متر در نظر گرفته شده است. سرامیک های با فرمت بزرگ به روشی بدون درز قرار می گیرند و سطح به نظر می رسد یک کل واحد است.