سبکترین خانه ساخته شده با یونولیت سقفی و فوم سرد در آمریکا

تولید فوم و یونولیت امروزه بسیار رایج می باشد. فشار رو به رشد به سمت یک اقتصاد دایره ای پایدارتر توجه به مواد مبتنی بر زیست را افزایش داده است که در بسیاری از کاربردها از جمله پوشش ها، چسب ها، تجهیزات پزشکی و بسته بندی های یکبار مصرف مفید هستند.
افراد با اطلاع از قیمت یونولیت سقفی شاهرود می توانند با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید نمایند.
مواد با جایگزین های مبتنی بر زیست به طور قابل توجهی انتشارات مضر برای محیط زیست را کاهش می دهند. 5-10 علاوه بر این، مواد مبتنی بر زیست اغلب تجزیه پذیر هستند، بنابراین تجمع زباله های دفن زباله را کاهش می دهند.
رسانایی حرارتی پایین برای فوم های عایق حرارتی که می توانند برای بسته بندی و مصالح ساختمانی استفاده شوند، بسیار مطلوب است.
قیمت فوم به دلیل کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد بسیار متنوع می باشد و قدرت خرید اغلب افراد را پوشش می دهد.
چندین مطالعه فوم‌های پایه زیستی یا نیمه زیستی با رسانایی حرارتی قابل مقایسه (در حدود 10%) با فوم‌های مبتنی بر نفت تجاری را نشان داده‌اند که به دلیل هزینه کم و خواص عایق حرارتی عالی، به طور گسترده در صنعت استفاده می‌شوند.
فوم
پلی استایرن منبسط شدهکه معمولاً با نام تجاری Styrofoam™ نامیده می شود و پلی استایرن اکسترود شده استانداردهای فعلی فوم هستند.
برای اطلاع از قیمت فوم سرد درجه یک می توانید به مراکز فروش این محصول که در سراسر کشور مشغول می باشند مراجعه نمایید.
اگرچه فوم های مبتنی بر نفت دارای عملکرد بالایی برای بسته بندی سبک و عایق هستند، مواد از نظر پایداری بسیار مشکل ساز هستند. به عنوان مثال، تولید پلی استایرن با مصرف منابع تجدید ناپذیر و همچنین انتشارات مضر برای محیط زیست مرتبط است.
یکی از کاربردهای فوم سقفی عایق صوت و دما می باشد که باعث شده امروزه در موارد زیادی مورد استفاده قرار گیرد.
فرآیند کف کردن، به ویژه برای فوم های اکسترود شده، از لحاظ تاریخی به تخریب لایه ازن کمک کرده است. به عنوان مثال، استفاده از عوامل دمنده هیدروکلرو فلوئوروکربن (HCFC) باعث افزایش تخریب ازن قبل از حذف تدریجی طبق قانون هوای پاک و پروتکل مونترال شد. استفاده از زمان به جای بازیافت
  • منابع:
    1. Biobased foams for thermal insulation: material selection, processing, modelling, and performance
  • تبلیغات: 
    1. طراحی دکوراسیون خانه با استفاده از مبل سلطنتی!
    2. روش هایی برای داشتن تغذیه بهتر در سفر!
    3. کشف فسیل دایناسور در شمال کشور ایران!
    4. بررسی میزان استفاده از ترشی در رستوران های مختلف