جامدادی رومیزی فانتزی باعث نجات یک سمور از سیل شد

یک جامدادی رومیزی فانتزی نوید یک زندگی سازمان یافته بهتر را دارد. نگه داشتن آن این است که ایمان داشته باشید که با شروع این دوره، همه چیز متفاوت خواهد بود

یکی از لذت های کوچک و قابل اعتماد بازگشت به مدرسه، یک قلمدان است. یک مدل چوبی و برنجی با سینی‌های کشویی و یک درب عالی خواهد بود، اما حتی زیباترین مدل پلاستیکی با پرنسس نواری برای تزیین بخشی از جادوی ذاتی فرم را در خود جای داده است.

یک جعبه مداد نوید یک زندگی جدید و بهتر را می دهد. نگه داشتن آن این است که ایمان داشته باشید که با شروع این دوره، همه چیز متفاوت خواهد بود.

ذهن ما مانند یک مداد تازه، افکارمان به اندازه خط کش ها صاف و تصمیمات ما مانند ضربات یک لاستیک بی عیب استوار خواهد بود، وقتی که حتی ضعیف ترین خاطره خطی که به اشتباه کشیده شده را پاک کند.

جامدادیجامدادی

حالت طبیعی همه ابزارهای نوشتاری، شورش آرام است. آنها مدام به سوی آزادی و پنهان کاری می غلتند.

اما یک جعبه مداد گنجینه های خود را ایمن و منظم نگه می دارد، حتی Biro که آزاد می شود. اگر فقط می توانستیم افکار خود – یا حتی فرزندانمان – را به همین سادگی سازماندهی کنیم.

ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند. به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم:

گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.