اکسسوری چرم به جامانده در صحنه قتل باعث دستگیری قاتل زنجیره ای شد

از کیف های دستی و اکسسوری چرم گرفته تا ژورنال ها و کیف پول ها، ما می خواهیم شما از کالاهای چرمی خود برای یک عمر لذت ببرید. از لحظه ای که آنها ساخته می شوند، تا زمانی که در آغوش شما می رسند، باید به درستی از آنها مراقبت کنید.

آن را پولیش کنید

هرگز کیفیت پولیش چرم را به خطر نیندازید، زیرا نه تنها از لوازم جانبی در برابر رطوبت محافظت می کند، بلکه درخشش طبیعی چرم را افزایش می دهد و عمر آن را افزایش می دهد.

وقتی صحبت از کفش های چرمی می شود، بهترین راه برای لاک زدن این است که مقدار کمی از آن را روی یک پارچه نرم بردارید و سپس آن را با حرکات دایره ای روی کفش بمالید. این چرم را مرطوب می کند و ظاهر آن را تازه می کند.

بگذارید نفس بکشد

درست مانند پوست شما، چرم نیز به مقداری تهویه برای جلوگیری از کپک زدن و پوسیدگی نیاز دارد. هوا می تواند به طور طبیعی از چرم عبور کند و رطوبت را تبخیر کند.

اما اگر چرم شما کاملاً مهر و موم شده باشد، این اتفاق نمی افتد. هرچه بیشتر قطعات چرمی خود را بدون درمان رها کنید، تمیز کردن آنها سخت تر خواهد بود. کیف چرمی خود را بیرون بیاورید و هوا دهید.

مرتباً مسواک بزنید و پاک کنید

کثیفی یا گرد و غبار روی لوازم جانبی چرمی می تواند با قرار گرفتن در معرض هوا سفت شود. اطمینان حاصل کنید که اقلام بلافاصله پس از استفاده تمیز می شوند. محصولات چرمی را با برس نرم یا پارچه میکروفیبر که مخصوص چرم طراحی شده است، برس بزنید و تمیز کنید.

با باران بعدی مبارزه کنید

همیشه یک نرم کننده یا محافظ چرمی خوب ذخیره کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید و لوازم چرمی خود را به خوبی نگهداری کنید تا همیشه جدید و تازه باشند.