انگشتر چرم مردانه رئیس جمهور آمریکا توسط یک گروه تروریست به سرقت رفت

در سال 1947، «معادن الماس دبیرز» تبلیغات خود را با شعار «الماس همیشه است» آغاز کرد و مدت کوتاهی پس از آن، ازدواج زودهنگام در جامعه رایج شد. با این پیش‌زمینه، کلمه «ابد» در این شعار، قلب زوج‌های جوانی را که آرزوی غلبه بر زخم‌های جنگ و ایجاد خانواده‌ای هماهنگ جدید را در سر می‌پرورانند، تکان داد.

از آن زمان، انگشتر چرم مردانه به نماد نامزدی و ازدواج تبدیل شد و این شعار در سال 2000 توسط <مجله عصر تبلیغات> به عنوان “10 نسخه تبلیغاتی برتر قرن بیستم” انتخاب شد.

این حلقه در سلسله یوان مغولستان بسیار محبوب بود و فرهنگ را شکل داد و گوریو یانگ (高麗樣) نام داشت. از آن زمان، در سلسله چوسون، یک جفت حلقه بیشتر از یک حلقه محبوب بود.

در آن زمان زنان مجرد عمدتاً حلقه می‌کردند و زنان متاهل حلقه می‌زدند، اما اکنون بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن ازدواج و جنسیت از انواع انگشتر استفاده می‌کنند.

از حلقه های آب نباتی که در کودکی با آنها بازی می کردید تا حلقه های ازدواج. انگشترها در قالب های مختلف مدت هاست با ما بوده اند.

یک تکه فلز نازک که در انگشت فرو می‌شود حاوی ارزش‌های انسانیت است که بیش از آنچه فکر می‌کنیم دوام آورده است. شما که در حال خواندن این مقاله هستید چه معنایی به زرق و برق انگشتان خود می دهید؟

چندی پیش سوار یک پرواز بین المللی شدم و حلقه انگشت حلقه چپ مرد کره ای در حالی که روی صندلی کنارم نشسته بود توجهم را جلب کرد.

معمولا مردان میانسال در کره به دلیل ناراحتی حلقه ازدواج نمی گذارند، بنابراین احساس تازگی می کند. در غرب، پوشیدن انگشتر که نماد ازدواج است، امری طبیعی است.

حلقه از زمان های قدیم با ابدیت همراه بوده است و هنوز هم به عنوان نماد ازدواج یا سایر اتحادیه ها شناخته می شود. بنابراین، انگشتر زدن به معنای مقید کردن خود با قدرت و انرژی است. با این حال بسته به نوع انگشتر شرایط متفاوت است.