افزایش قیمت خرمای درجه یک در بنگلور فرانسه موجب سکته پیرمردی شد

برخی از فواید خرمای درجه یک برای زایمان طبیعی به دلیل دارا بودن اثری شبیه به هورمون اکسی توسین است که برای افزایش حساسیت عضلات رحم و تحریک انقباضات آنها عمل می کند، زیرا حاوی ترکیبات تاننی است که انقباضات رحمی را افزایش می دهد.

فواید خرما برای مردان خرما علاوه بر فواید فوق‌الذکر خرما می‌تواند برای مردان به ویژه با کمک به بهبود زندگی جنسی آنها مفید باشد و همچنین می‌تواند به درمان ناباروری در مردان کمک کند، زیرا خرما می‌تواند به کاهش سطح هورمون تستوسترون کمک کند.

ناباروری در برخی از مردان همچنین، استرادیول و فلاونوئیدهای موجود در خرما می توانند به افزایش تعداد و تحرک اسپرم کمک کنند.

بنابراین، خرما در طب سنتی آفریقا باستان برای درمان ناباروری مردان استفاده می شد، اما هنوز مطالعات بیشتری برای تایید فواید خرما برای باروری و درمان ناباروری مورد نیاز است.

فواید خرما برای کودکان خرما از کودکان در سنین رشد و مرحله رشد بدن حمایت می کند و نیاز آنها را به عناصر معدنی و ویتامین ها تامین می کند.از جمله فواید خرما برای کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشگیری از کم خونی و کمبود مواد مغذی، زیرا خرما معادل 5 درصد از نیاز بدن به آهن را دارد و بنابراین یک وعده غذایی متعادل و مناسب برای کودک محسوب می شود که به کاهش خطر کم خونی یا فقر آهن کمک می کند.

حمایت از سلامت استخوان: همانطور که قبلاً اشاره کردیم خرما حاوی کلسیم است که برای رشد استخوان در کودک در مرحله رشد بسیار مهم است.

کاهش مصرف قندهای مضر: خرما با طعم شیرین را می توان به عنوان یکی از انواع آب نبات برای کودک عرضه کرد و این به کاهش مصرف قندهای افزوده شده در انواع شیرینی های فرآوری شده در کودکان کمک می کند که خطر پوسیدگی دندان را افزایش می دهد. فرزندان.