استفاده از جک دو ستون امروز پیرزنی را 10 سال از خرابی ماشین نجات داد

تطبیق پذیری جک دو ستون امروز دوام یا استحکام بالابرهای دو ستونی بسیار محبوب هستند که به دلیل جهانی بودن و قیمت نسبتا پایین آنها است. کل کار بر اساس اصل حرکت چرخ دستی ها روی راهنماها است که بازوها روی آنها نصب شده اند که علاوه بر این از نظر طول گسترش قابل تنظیم هستند.

به لطف این امکان بلند کردن وسایل نقلیه با نقاط پشتیبانی مختلف وجود دارد. قیمت این راه حل به نوع درایو و همچنین ظرفیت بار احتمالی بستگی دارد. عیب آن عدم دسترسی به مکان های خاصی از ماشین است، مثلا گیربکس. کارهایی نیز وجود دارد که با چنین بالابرهایی نمی توانیم انجام دهیم (مثلاً هندسه چرخ).

در این مورد، ما جک های هیدرولیک داریم که علاوه بر این با عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار بی صدا و سریع مشخص می شوند. یک مزیت بزرگ همچنین پشتیبانی بسیار قوی است که به لطف آن ماشین بلند شده پایدار است.

با این حال، اگر به دنبال چیزی هستید که قادر به بلند کردن یا انتقال توده های بزرگ باشد، هیچ چیز بهتر از جک پیچ کار نمی کند. این بر اساس موتور و چرخ دنده حلزونی کار می کند. این بالابرها همچنین زمانی که به سرعت بالا بردن و همچنین سهولت همگام سازی درایوها اهمیت می دهیم، انتخابی عالی هستند.

جکجک

آسانسور برای یک کارگاه کوچک
وظیفه آسانسورها دور شدن از سیستم کانال و تسهیل کار است. سه نوع شرح داده شده انواع خاص خود را دارند که می توانند در کاربردهای خاص مفید باشند.

بنابراین هنگام جستجوی آسانسور برای کارگاه ما، خوب است نظرات سایر مشتریان را نیز پیشنهاد دهیم، کارگاه هایی که از نوع خاصی از بالابر استفاده می کنند.

نویسنده: گرزگورز پوسپیسچیک

بالابر ماشین دو ستونه، هیدرولیک یا پیچ؟
آسانسور یکی از عناصر مهم کارگاه خودرو است. بدون آن، تصور بیشتر کار دشوار است، بنابراین تصمیم برای خرید آن نمی تواند تصادفی باشد. لازم است از طریق آن فکر کنید، پیشنهادات را بررسی کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که سالها وظیفه خود را انجام دهد.